Saturday, February 14, 2009

Päikesepoisid: Mikita on jumal


A says:
uus sõna: eelarvekäppija
B says:
mõistan
A says:
btw: see Mikita raamat, see on yks S...KS VÄGEV RAAMAT
B says:
jah, ma olen seda lugenud
ja olin vasikavaimustuses
mikita is a god
(vabanda, et ma pidžinistun)
(noor töökollektiiv ja selle laostav mõju)
A says:
täpselt
ma topin selle täna C-le pihku
tema kui võruke peaks kartulikummardajate yle rõõmu tundma
B says:
hmmmmm
tegelt mind hämmastab, et 1) sina 2) C pole seda lugenud
veel
juhul kui C ka pole
A says:
no mina olen fänn
B says:
hiii
A says:
aga viimasel ajal rahatu
B says:
nojah, see tuli välja mullu ju ometigi
A says:
jep
yhel hetkel ma otsin Mikita kuskil esinemisel yles ja nuian kõigisse raamatutesse autogrammid
ja kui aeg-ajalt mõni on ikka nurisenud, et eestis pole originaalseid mõtlejaid ning kindlasti mitte geeniusi, siis no kurat, yksainumas - suvaline - Mikita raamat on rohkem väärt kui kymme meetrit Rundla mõttelugu
B says:
no kas just nyyd kymme meetrit
ma pakuks, et 3-5
tal vist kymmet veel kokku ei tule
seda on max 100 köidet ju ainult
ja köide võib olla keskmiselt 3 cm paks kah
ja sarja hulgas on Masingut ka oma 7 cm
millest 2 cm on ylihea
A says:
Mikita on parem kui Masing
ehkki Masingul pole ka kohati väga vigagi
B says:
hmnojah
A says:
yks väga oluline kylg: Mikita ei virise (nii palju)
B says:
otsapidi on muidugi Mikita Masingu õlgadel
A says:
seda kah, jah
B says:
kuigi need tykid, mis Mikitasse puutuvad, on enamasti väljaspool mõttelugu ilmunud
nii et sul võib jah õigus olla
a midagi muud võrreldavat tõesti mõtteloo sarjast ei meenu
krt, seal on isegi Rundla enda vasaku käega ja kiiruga enne raamatu trykkiminekut kirjutatud pooleteistlehekyljeliste järelsõnade kogu ilmunud, öäk
A says:
ja terve hulk kole igavaid asju, enamjaolt leheartiklite kogud
sealhulgas kogumikud leheartiklitest, kus Eesti filosoofid, kel pole ilmunud muud peale leheartiklite, nurisevad selle yle, et keegi ei kirjuta midagi muud peale leheartiklite ning lehesabafilosoofia pole miski filosoofia
tajumata olukorras vähimatki irooniat
B says:
no Kaalep on asjalik
ja Kaplinskilt on paar head tykki sattund
kuigi ime, et Kapitulinski yldse sarja pääses
A says:
noh, kõik kõlbab, mille eest Kulka maksab
sest nagu ma aru saan, on Rundla ärimudelis suur osa Kulkal
B says:
tõsi kyll
a ju siis oli Rundlal vesi juba nii ahjus, midagi põld välja anda
nii et tuli surmavaenlastega ka rääkima hakata

 
eXTReMe Tracker