Thursday, February 12, 2009

Uudised on jaburad

Europarlamendi hoonet külastas relvastatud röövel

Visiidi käigus tutvus röövel mitmesuguste vaatamisväärsustega. Röövli võtsid vastu Jose Manuel Barroso ja teised kõrgemalseisvad isikud.


Erikssoni tool kõigub

Eelmise aasta alguses Ikeast ostetud tool hakkas kõikuma mineva nädala lõpus. Poe õnneliku esindaja sõnul oli garantiiaeg kahjuks värskelt läbi saanud. Tooli parandas ära Erikssoni naaber Svensson, kes sidus logiseva jala teibiga taas tugevalt toolipõhja kylge.


Heido Vitsur: ma ei usu, et õudusjutte sihilikult välja mõeldaks

Heido Vitsuriga nõustub ka tuntud õuduskirjanik Stephen King: "Kahtlemata on Vitsuril õigus. Mina isiklikult olen kogu oma elu vältel püüdnud kirjutada lyyrilisi sonette. Kahjuks ei ole sellest seni midagi välja tulnud, kuid kahtlemata ei loobu ma oma pyydlustest."


STEN A. HANKEWITZ: holokaust on ka Eesti ajaloo osa

"Holokaust on Eesti ajaloo väärtuslik osa," lausus Hankewitz Eesti Päevalehele. "Me ei tohi seda maha vaikida. Vastupidi, peame olema selle yle uhked!"


Politsei rahustab reedel Tallinna-Narva maanteel liiklust

Ruuporitega varustatud politseikoor esitab Tallinn-Narva maantee kolmandal kilomeetril möödasõitvatele autojuhtidele kolm hällilaulu, samuti esineb neile politseiameti psühholoog.


***

Mida kauem ma oma päevi uudiste seas veedan, seda veidramaks nad minu silmis muutuvad.

 
eXTReMe Tracker