Sunday, January 25, 2009

Kes tunneb Blogspoti hingeelu?

Ehk siis asjatundlikku nõu oleks vaja. Nimelt risustavad mitme mu lemmikblogi sabasid viimasel ajal lingid minu postitustele. Kohta, kuhu peaks ilmuma konkreetsele postitusele viitavad lingid, ilmuvad minu täiesti suvalised postitused. (Näiteks Jaanu Piirsalu viimase jutu all - no kui ma seda alles praegu lugesin, kust ma siis varem linkida teadsin?)

Mul on kuri kahtlus, et jama tekkis pärast seda, kui riputasin endale siia blogrolli. Ilmselt on Blogspoti skript kuidagi bugine. Aga kust otsast?

Võib-olla annaks probleemi mingi mõistliku liigutusega lahendada, panna kuhugi mingi linnuke vms? Ei taha kohe kuidagi sõbralikke paiku reostada. Kui keegi midagi paremat ei soovita, võtan selle jupstyki maha ja vaatan, kas läks paremaks. Hea nõu on igatahes teretulnud.

 
eXTReMe Tracker