Friday, July 14, 2006

Olen kindel tyyp

Kirjutas yks anonyymne ilmaparandaja:

OOP-i sugused on kindlat tüüpi inimesed. Nende jaoks ei ole konspiratsiooniteooriaks sõimatavaid asju olemas. Kuna konspiratsiooniteooriaks võib nimetada suvalist mittemeeldivat/selget olukorda, siis ongi kõik korras. Selliste enimeste jaoks ei veetud kunagi Estonial ühtegi relva ja kui selgus, et veeti, siis nende jaoks ei veetud kindlasti tollel ööl kui laev uppus. Kindlasti ei eksisteeri nene jaoks nähtamatut meest, sest nad pole teda näinud. Ja elu on nede jaoks lihtne, sest piisab vaid hommikust õhtuni iga tegevuse juures seadusest näpuga järge ajada.
Lahe.

Arvestades sellega, kuidas ma kogu aeg inimestele seletan, et Ockhami habemenuga on hädavajalik, kuid kahe teraga riistapuu, ja et ma ise olen õigupoolest vana kooli suli, teeb see jutt mulle otsatult nalja. Samuti intjuligentlikud kirjavead.

Samas olen ma liiga laisk, et vastu sõimlema hakata.
Kui inimene usub, et ka ilmateade varjab marslaste sissetungikavatsusi, miks mitte. Ju oleks ta elu ilma selleta liiga igav.
Minul, tänan väga, on niigi huvitav.

 
eXTReMe Tracker