Thursday, October 4, 2007

Muutused Eesti ajakirjandusmaastikul

Sõbrad-tuttavad on mind sellega juba ammu ähvardanud, aga mina ikka ei uskunud. Nyyd see siis juhtuski. Kui varem olen kirjutanud kogu lehe peale vaid yhe lisaväljaande toimetaja masendustunnil pool juhtkirja (tema nime all) ja yhe artikli Mesopotaamia arhitektuurist, siis sel nädalal andsin kuradile käe. Hommikuses lehes on mu nädalaylevaade. Kiideti heaks ja lubati edaspidigi kysida. Sinna juurde tulevat pilti pole ma ise ka veel näinud, ei hakka praegu välja otsima. Kadreeriti uhkes ryys fotodelt, ehkki sulega baretti pole arvatavasti näha. Minge siis homme ja ostke (või laenake naabritelt).


***

Minu väike meediaimpeerium kerkib nagu kuklike. Lähipäevil tõotab turule tulla värske uudisteagentuur. Hajameelse ja Kontorikoonlase yhisettevõttena (millesse kaasatakse teisigi osalisi) alustab peagi tööd Eesti usaldusväärseim infoallikas: Haige Mõistuse Syndikaat. Igal juhul parem kui Bloomberg, Reuters või (hoidku maa ja taevas) BNS. Jälgige reklaami.

 
eXTReMe Tracker