Tuesday, November 13, 2007

Kultuurišokk

Sain täna koduse kultuurivapustuse.

Põnn says:
kle ega sa ei tea kui palju võib üks keskmine süntekas maksta
A says:
böööööh
A says:
on Sul ka kysimused
Põnn says:
ma tean
A says:
mis mõttes keskmine? selline plekise häälega, mis kaheksa-aastastele mängimiseks antakse? sama plekise olemisega suurem pann, millega halvamaitselised muusikõpetajad laste kuulmist rikuvad? noortebändi tasemel? tõsiseltvõetav?
A says:
mis Sa ta'ga teha tahad?
Põnn says:
noortebändi tasemel
A says:
ödörmömm
A says:
midagi niisugust? http://www.elektroonika.ee/ee/audio/suntesaator
A says:
hakkad tydrukutebändi tegema?
A says:
yldiselt enamik algajaid laenab, mitte ei osta
Põnn says:
not exactly
A says:
yks on poiss?
Põnn says:
kust sa teadsid
A says:
"not exactly"
A says:
võimalik oli ka transvestiidibänd, aga need on haruldasemad
Põnn says:
ei aitäh
A says:
ja lõikused on noortele liiga kulukad
Põnn says:
tõsi ta on jah
Põnn says:
tegelikult me niisama mõtlesime, et meil ka vaja see etapp läbida. Peaaegu kõik teevad ju keska ajal bändi
A says:
jube lugu
A says:
teha sellepärast, et kõik teevad
A says:
ise nagu ei tahakski
A says:
aga peab
A says:
tuleb yhiskonda sulanduda
A says:
muidu hakatakse peksma ja mõnitama
Põnn says:
ikka tahan
A says:
hmmm
A says:
mis laadis?
Põnn says:
musa we
A says:
ei, peksmine ja mõnitamine
Põnn says:
ahh??
A says:
musa muidugi
A says:
mis Sa siis mõtlesid?
Põnn says:
ah ma ei mõtle enam midagi. Juhe on nii koos
Põnn says:
no me mõtlesime, et nt nightwish jne
A says:
nu i nu
A says:
ambitsioonid...
Põnn says:
aga veits teistmoodi. Point on selles, et keegi pole pilli õppinud.
Põnn says:
No mina olen klaverit. Klassivend kitarri iseseisvalt.
Põnn says:
teele trummide taha, aga ta pole neid varem mänginud. Loodame et tal on rütmitaju. Ta on jauramit mänginud
A says:
kui pilli mängida ei oska, saab ainult yht stiili teha
A says:
selle asja nimi on punk
A says:
yldiselt on selle iseloomustuse peale ka mul juhe koos
Põnn says:
jah, aga see pole päris meie värk
A says:
no muud stiilid eeldavad, et inimene teab, kuidaspidi pilli peos hoida ja kustkohast puhuda
Põnn says:
no seda me teame. Ja meil polegi midagi puhutavat vaja
A says:
synt, trummid ja...?
A says:
aa, kitarr
Põnn says:
basskitarr, trummid, kitarr, sünt
A says:
oot, mida Sina siis oma klaverikogemusega...?
Põnn says:
no ma ei tea kas ma mängin. Põhimõtteliselt ma oskaksin sünti
Põnn says:
aga mind tahetakse laulma panna ja selles pole ma üldse kindel
Põnn says:
nad pole mind laulmas kuulnudki
A says:
issand
A says:
noh, vähemalt on teil sissetulek olemas
A says:
saate teha plaadi - kodus salvestate ja lõikate sada eksi - ja minult raha välja pressida
A says:
et kui ma kõike ära ei osta, hakkate levitama ja siis ma veel kahetsen
Põnn says:
fafaaa
A says:
kui kontsert tuleb, siis igatahes kutsu
A says:
ma hakkan lava ees näppu viskama
Põnn says:
kle kõigepealt vaatame kuidas see asi üldse välja näeb ja kas tuleb üldse midagi
Põnn says:
aga kas sul imelik poleks seal üksi hüpata we
A says:
noh, kyll ma juba teisi hyppajaid leian
A says:
kui tasuta õlut luban


***

Ei, tegelikult olen poolt. Las aga teevad. Lõbutsegu.
Olen kyll mõnes suhtes pisut skeptiline, a mis tost.
Keda see enne seganud on.

Muusika tuleb neil siis selline:

 
eXTReMe Tracker