Thursday, April 10, 2008

Appi, meem tuli!

Meemid, noh, teate kyll, on need valgeks võõbatud näoga näitlejasarnased asjad, kes midagi ei räägi. Hästi ilmeka meemikaga ja tylitavad tänaval inimesi. Vaatan parasjagu "Stargate'i" seriaali, mille enam-vähem peaosa mängib Richard Dean Anderson, varasem McGyver. Tema räägib liigagi palju, see-eest ei liigu näolihased. Ja ometi on ta nooruses New Yorgis tänavameemina töötanud. Maailm on paradokse täis.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Osaline saatis mulle kah meemi. Ja ehkki ma neid yldiselt ei seedi, olgu sedapuhku siis erand.

Niii. Instruktsioonid:

1. Haara endale kõige lähemal asuv raamat.
2. Ava see leheküljelt 123.
3. Otsi üles viies lause.
4. Kopeeri oma veebipäevikusse järgmised kolm lauset.
5. Saada see meem edasi viiele inimesele ja anna teada, kes sulle saatis.
Ja kohe on probleem. Lehekylg 123 on kyll, aga viit lauset ei ole. Saja kahekymne kolmandalt lugedes viies (ja järgmised kolm - on see siis viis kuni seitse või kuus kuni kaheksa?) on juba saja kahekymneneljandal. Hmh. No vast kõlbavad needki.
Hulk tunde langeb puutumatule kirele.

Hoolsa troosti ohvrina kahtlustab ta hea sõnastuse taga halba.

Kalk öö, mina olen su kari.
Viiele edasi saata? Häh, las võtavad selle yles need, kes siia esimestena satuvad. Pangu end kommentaaridesse kirja, kui tahavad. Või ärgu pangu.

Aga kes raamatu ära tunneb, võib mult tykikese šokolaadi kysida.

 
eXTReMe Tracker