Monday, January 15, 2007

Katk, ikaldus ja hea muusika

Masendus sai alguse juba eile õhtul, ehkki jõudis tõeliselt pärale alles hommikul.

Kõigepealt ei tulnud sooja vett. Ei ole tore seista seebisena kraani kõrval ja vaadata õnnetult jääkylmi pritsmeid enda varvastel. Mulle pole kunagi ennast karastada meeldinud, olgu see pioneerijuhtide arvates kasulik või mitte. Milleks pagan siis boiler ostetud sai? Tõe huvides tuleb siiski märkida, et kõik teised paistsid olevat sooja vee kätte saanud, vähemalt keegi ei nurisenud. Ja köögis jagus teist mullegi.

Lõunas oli tuisk veel korralik, tuul puhus otse bussiputkasse ja puistas lund kõrva. Põhjas jäi ilm lihtsalt sompu. Praeguseks on kyll ere päikesevalgus väljas, aga ega see kant ikkagi inimestele mõeldud ei ole. Loodus on meil ilus, vahel tahaks Eestis ekskursioonil käia. Need, kes siin elavad, pole lihtsalt asja mõttest aru saanud ja kasutavad piirkonda valel otstarbel, rikkudes sellega tõenäoliselt garantiitingimusi.

Kui Erik Prozes lehest lahkus, mõtlesin, et ehk on tal ikkagi tarkust oma blog pysti jätta. Tutkit. Eesti parimaks professionaalseks blogiks tunnistatud Protsessi asemel laiutab nyyd mingi vastiku blog.ee reklaam. Porr. Jorr.

Ja kingadel on vastik soolarant. Sellised ei tule ju maha. Mis pagana möksi nad sinna lume sisse segavad ning kas kuidagi niimoodi susserdamata ei saa?

Toll tahab mult teada, palju maksab mulle saadetud raamatupaki sisu, ilma kätte ei anna. Esimene teade tuli otse enne jõule, mingist ajast tiksub 5 eeku päevas. Kust kurat mina tean, palju see maksab? Mul tuleb neid pakke pidevalt. Arvutagu ise. Peaks neile sellest kirjutama, olen kogu aeg edasi lykanud.

Käisin nyyd juba yle-eelmisel laupäeval Desknote'is, sealne noorsand lubas lapaka umbes kolme päeva pärast kätte anda, eeldatavasti siis kolmapäeval. Helistasin igaks juhuks kolmaba õhtul. Vastus ei jätnud kahepidist muljet: kedagi ei unustata, midagi ei unustata. Ju siis saab homme. Noh, homme tuli, homme läks. Siiani pole kõssugi. Inflatsioon peab ikka ilge olema, kui juba 20K eest kah sulle tähtaegade pikenemisest teatama ei vaevuta. Kui oleks kolme päeva asemel kuu yteldud, poleks ma arvestanud võimalusega kolmapäevaks lubatud arvutit hiljemalt nädalavahetusel kasutada. Teisest kyljest - ega ma seda neilt siis ostma ka poleks hakanud. Kui õhtuks vastust pole, kirjutan neile ja kysin, mis peaks olema see suurepärane põhjus, miks ma peaksin mitte laskma Desknote'il oma lapakat sisse soolata ja mulle raha tagasi maksta. Kui juba enne arvuti kättesaamist selline jama on, mis siis edaspidi veel saama hakkab?

Vähemalt leidsin paari päeva eest suurepärase Lauren Hoffmani. "Out of the Sky, Into the Sea" - tundide kaupa. (Sõnad.) Zeni mp3-mängijaga olen kah rahul. Viisakas ja mõnus.

Ja ehkki veel yks mu lemmik John Bailey kolis oma blogi teise kohta, ei kadunud see päris ära. Ehk jäävad isegi arhiivid alles. Kuni see veel kindel pole, käige igaks juhuks ja lugege. See on vanamoodne kirjandus, mida popp ja noortepärane Muusa tõenäoliselt trykkima ei vaevu: aeglane ja rahulik, soe ja leebe. Ehkki peaks neile siiski võimaluse andma ja otsima yles - mul on kuskil tõlge yhest Bailey jutust. See kõnelevate kyylikutega, kui keegi lugema juhtub.

Ehk on päeval veel jaksu paremaks minna. Proovin kaabu remonti viia ja Viru toidupoest tööle sushit kaasa osta, see võiks ehk lootust anda. Jala tööle minek on ka alati hea.



P.S. Desknote on yldse andekas. Sattusin nende kodukal järjekordse järelmaksureklaami peale: taotle kohe, vastus min. 15 minuti jooksul! Maksimumi pole yteldud. "Min" tähendab ju alati midagi hästi pisikest, eks ole? Intjuligendid...

 
eXTReMe Tracker