Saturday, January 13, 2007

Ristikivi blog

A says:
mul on 198 lk Ristikivi blogi, ptyi, päevikut
A says:
ajaloolise tsykli kohta
A says:
ja ma vist ei jõua seda kõike omseks läbi lugeda
A says:
aga natuke on nagu mõne tibi blogi, kus kurdab, kuidas miski ei edene ja mis tervisevaevusi on
A says:
"Põlev lipp" sai just valmis, aga tsykli kavaga ei saa avalikult lehvitada, ajalooraamatutest pole erilist kasu ja muidu on "Viimsest linnast" yldse väga vähe teada
A says:
12. 4. 1961 – kesknädal
/---/
"Viimne linn" – jah, see ei edene. Mul ei ole ikka veel mingit kindlamat intriigi välja mõeldud. Ja faktilist materjali on nii vähe. Esiku põrand mustab jällegi iga päev, kui koju tulen. Ei kirja ega korrektuure. Manuskript, mille täna välja tõin, oli Grünthali oopus “Peetri kiriku kellad”.
A says:
ja kaunis vaade ajale:
A says:
30. 6. 1961 – reede
Olen saanud isegi Sitsiilia vesperi oma loo sisse põimida. Kirjutan nüüd 5. peatüki teist osa ja 78 lk on valmis. Jumal teab, kuhu ma niimoodi jõuan, sest on alles aasta 1282 ja raskuspunkt peaks asuma aastal 1291.
/---/
Raadios on praegu kava 18. sajandist. Ja ma olen alles 13. sajandis. Kas ma kunagi nii kaugele jõuan. Oma järgmise romaani suhtes olen rohkem kahevahel kui va
A says:
rem.
Kõige kurvem siiski, et keegi seda romaani tegelikult ei taha. Nii nagu ei tahetud omal ajal seeriat “Kõik mis kunagi oli”. Kas suudan seekord siiski jätkata – kiuste?

 
eXTReMe Tracker