Monday, January 8, 2007

Päikesepoisid: kes on kõige ilusam?

Meenutusi muistsest ajast.

A says: parima kujundaja valimine - see ju tänamata ja räige töö, üks nimi vaid, aga kui palju peavalu, olen juba 2+2 minutit mõelnud selle peale oma kallist tööajast
B says: ma mõtlesin igayhe kohta ytelda, mis ma neist tean
A says: aga välja tuleb pakkuda 1 ja ainus
A says: öelda võid ka muidugi
B says: C laenas mult kunagi sylvia plathi luulekogu. D-d ma nägin vist M-i synnipäeval. (?) E-lt sain toreda juturaamatu. F-il olid hambaklambrid. G-lt sain uue dummi, aga see on teine G. sellega on mul vist yks kord yldse tegemist tulnud. või ma ajan midagi segi. H kysib kord kuus raamatuklubi veergu ja me vahetame viisakusi. I-ga on vist kõige rohkem kokkupuuteid olnud,
B says: ehkki J ja K-ga ka natuke.
B says: kuidas ma neid ikka võrdlen?
B says: kas hääletada luule- või proosakogu poolt?
A says: lahe, G-ga jah on vähe kokkupuudet, ta puhtalt ajakirjade peal
B says: nuvot
B says: ei, kunagi oli mingi asi delmaga seoses
A says: E oleks ikka n-ö originaalsem, kodumaine, eelista eestimaist!
B says: ma pakuks C, ma pole teda kyll kuulnud, aga väidetavasti on ta DJ. ja tal on blog, mis on minu jaoks liiga spetsiifiline. vahel piilun, et kas on ikka olemas.
B says: tore oleks L-i poolt hääletada
A says: mu laps valiks valimatagi kindlasti C, sest ta on jalkafänn, aga ka H on jalkafänn, G ka, no mis teha? E ka
B says: mina suhtun jalgpalli umbes nagu Eco
A says: ühesõnaga, valimine on äärmiselt komplitseeritud, kõik toredad inimesed, luust ja lihast
B says: jah, mõnest ma tean lihtsalt väga vähe
A says: aga ma siiski pean valima, sest on jõuluaeg ja TOPide valmistamise aeg
B says: H-d polegi vist elusalt näinud
A says: oi, ta ikka tihtilugu jalutab majas,
B says: no aga anname G-le selle jutu koopia ja ytleme, et tehku omad järeldused
A says: aga tõesti, vaid raamatuklubi asjas meid puudutab
B says: toredad raamatud
A says: kui see teda aitab, siis küll
B says: teeme nii :)
A says: nojah, kõik on tore, mis nad teevad, nad ise ka
A says: aga see tekst oleks kõnekas küll, mis me siin ajasime kokku
B says: saatsin ära :)
B says: me võiksime seda laval esitada
B says: kaks koomikut
A says: jõulupeol
B says: just

Kahjuks ilus plaan ei täitunud.
Päikesepoisid olid liiga laisad.

 
eXTReMe Tracker