Sunday, March 4, 2007

Palat nr 4

Avastasin, et valimised polegi veel läbi. Hämmastav. Minu jaoks on nad ammu otsas.
Eks mul ole kogu sellest tsirkusest veel asju hinge peale jäänud kyll, aga ma räägin sellest ajapikku ja rahulikumalt. Hunt nende valimistega. Ausalt yteldes olen neist jamadest juba väsinud ning on ysna ykskõik, mis tulemused tunahomme välja kuulutatakse. Arvatavasti tuleb Savisaare valitsus hoolimata sellest, kuidas päevalehtede netilugejad ennast vastupidises veenda pyyavad. Miks Ilves just suurima protsendi saajale ettepaneku teha lubas ning mis näoga ta veel neli aastat KeRale otsa põrnitseb, on tema mure.

Pealegi yhtis lõpuosa minu jaoks 39se palaviku ja iiveldusega ning neist on mul mõneks ajaks kõrini, aitäh. Teinekord.


***

Tõvega õnnestus vältida mõningaid tulemisi ja lahkumisi ning ysna mitut tööd (mõnda kyll ajutiselt). Jäin ilma kahest synnipäevast, millest on tõesti kahju. Sain loetud paar asja, mida ammu tahtsin, ja ei yhtki neist, mida vaja olnuks. Ärge mind nutma ajage, ma nutaksin kummeliteed. Meega.


***

Kui teil on kavas lähema kymnekonna aasta jooksul haigeks jääda, kolige Tallinnast ära. Kuhugi kaugele. Võib-olla siis leiate endale mõne arsti, kellest on kasu.


***

Taasavastasin pisut Borgest. Pimedus polegi nii halb, ehkki nõuab paremat mälu kui mul. Krafinna arvab ka nii.

Veel leidsin enda mälu ja interneti soppidest imažistid ja Ezra Poundi ja Wallace Stevensi, kellele polnudki varem osanud tähelepanu pöörata. Peaks ajaloo ja teooriaga taas rohkem tööd tegema.


***

On kummalisi asju ja meeldivaid asju. Vahel ei ole need samad ja vahel on. Ja mõne asja yle mõtled veel aastaid hiljem: kuidas sellega siis õigupoolest oli?

 
eXTReMe Tracker