Tuesday, March 13, 2007

Ära sina nii tee!

Nyyd siis jälle haige. Juba kolmat päeva, ehkki ma pyhaba hommikul veel nii arvata ei osanud. Õhtul, kui 38,8 käes, siis kyll.

Yhtpidi võttes paistab see tõbi viimasel ajal hirmus popp olevat. Kõik muudkui jäävad yksteise võidu. Kõigil umbes 39 või 40 kraadi, nõrkus ja tatitõbi.

Teistpidi olen mina vist ainus oma tutvusringkonnast, kes seda juba teist tretti läbi käib, ja ma ei oska tõve populaarsusele mingit mõistlikku põhjendust leida. Okei, esimese korraga võtsin seitse kilo alla, aga enamik sellest oli vedelikukadu ja taastus paari päevaga. Yldiselt on see seina mööda tuterdamine ja pearinglus ikkagi ysna vastik. Halvematel päevadel on käe tõstmine raske töö, pärast seda tahaks kohe magada. Tagatipuks olen vist osanud poptõve tavalise kõhugripiga liita, kaks nädalat juba kestab see rõõm. Noh, kaalule peaks hästi mõjuma. Räägi veel ainevahetuse kiirendamisest. Ehkki praegu ei taha syya niikuinii.

Vähemalt saan endale antibioodid ja perearsti. Mis ma Tallinnas elades järvamaise perearstiga peale hakkan, ei oska kyll ytelda. Ehk on uhkem tunne. Käin mööda tänavat ja karjun möödujatele: "Mul on perearst! Mul on perearst!"

 
eXTReMe Tracker