Tuesday, May 22, 2007

Hajameelsuse aspekte: lehed ja piletid

Avastasin just, et mul käib vist tasuta Eesti Ekspress.

Aktsiate märkimise ajal tellisin teise lisaks ja nyyd tyhistasin otsekorralduse. Ikka tuleb.

Ma vähemalt arvan nii.


***

Sain hiljuti rongis trahvi. Algpeatuses kõpsutas neiuke peale ja minust mööda enne, kui ma lehe tagant nina välja tõsta jõudsin. Okei, tuleb tagasi, siis kysin, mõtlesin. Ei tulnud, tuli hoopis kontroll.

Ärge uskuge piletimyyjaid. Nad on salakavalad. Jookske neile järele ja karjuge hirmsa häälega, siis jääte meelde ja saate ka teine kord pileti.


***

Trahvitegija kysis, kas ma varem olen ka trahvi maksnud. Oma teada ei olnud. Vähemalt nõukogude ajast saati. Vanemat aega ei mäleta.

Seda ma talle ei öelnud, et avastasin nädala eest, et olen pool kuud uljalt ID-piletita ringi sõitnud. Kui pilet lõppes, olin mina maal ja linnas mäsu, siis oli muulegi mõelda. Nii ta meelest läks.

 
eXTReMe Tracker