Tuesday, September 12, 2006

Eelpettumus

Olen siiani Norbyst ebamääraselt hästi arvanud - kyllap eelkõige sellepärast, et mul polnud nendega kokkupuuteid ja nad juurutavad uut toredat internetivõimalust -, kuid nyyd hakkab salamisi kibe kahtlus hinge hiilima.

Esialgu paistab nii, et ma saan maale Wimaxi ainult juhul, kui turnin homses õhtuhämaras katusel ja kinnitan korstna kylge viiemeetrise metalltoru, urgitsen millegagi igale poole kaabliaugud ja vean pööningule elektri. Vähemasti väitis klienditeenindaja mulle, et tehniku tulekuks peab kõik valmis olema, siis too tuleb ja hakkab alles vaatama, kas meil yldse levi on. Mis võtab vastava apastraadi abiga alla viie minuti. Mingit hinnakirja neil mastide paigaldamiseks ei ole ja koostööpartnereid kah. Kui mõni yksik vanamammi ise katusele ronida ei taha, mingu Elioni, ei neil ole selle vastu midagi.
Päris nii ta lõpuni kyll ei ytelnud, ent jutu sisu see oli.

Tehnik ise aga kinnitas, et kuigi klienditeenindaja olevat enda väitel temaga vestelnud ja mulle ajagi kinni pannud, lepib ta pyhapäevaseid aegu ikkagi ise ja firmal pole siin midagi ytelda. Yldse tundus ta kuidagi vapper ja sõltumatu olevat. Tea, kas sellisele palka yldse makstakse?

Naljakas kapitalism meil. Rohkem nagu sotsialismi moodi.
Olen siiski ettevaatlikult valmis paremat uskuma, kaalun kogu yritust igatepidi ning katsun tehnikuga kokkuleppele jõuda. Kui ei õnnestu... no vaatame. Ytleme, et ma oma kogemust vaka all ei hoia, olgu see siis mispidine tahes. Kui vähegi saan.

 
eXTReMe Tracker