Friday, September 29, 2006

Teine raund: ikka Onninen 1, Norby 0

Läks sellega, kaua ja mismoodi läks, aga septiku sain ma maja juurde väljale. Paistab teine igati kena ja natuke pisem kui ma ootasin, igatahes loodan meelitada nyyd kopajuhi teda maasse kaevama ning mõne aja pärast võiks kuulda majas pärast ihu kergendamist hingeõnnistavat pahinat ja solinat. Lahe.

Teise valgete inimeste majasõbraga ei läinud sugugi nii kenasti. Õigupoolest ei ole internetiga yldse mitte kuidagi läinud. Elion toppis kyll kevadel postkasti spämmi täis, teatas nyyd aga järelepärimise peale, et sorry, levi ikkagi ei ole ja oodake... noh, millenigi. Mingi aastani näiteks. Või surge varem ära.

Norbyle saatsin kunaski kirja, milles ytlesin, et mul on väga kahju, aga. (Vt. esimest raundi.) Nemad ei arvanud sellest midagi.

Igatsugu inimestel ja firmadel, kes klienditeenindajaid testivad, on nende hääduse mõõtmiseks mitmesugused parameetrid, teiste seas ka yks, mida nimetatakse "kontakti lõpetamiseks". Selle mõte on uskumuses, et inimesega viisakalt käitudes tuleb ta teine kordki teie poest ostma - ka siis, kui ta vajalikku kaupa ei saanud. Lihtsalt sellepärast, et talle jäi teie poest niivõrd meeldiv mulje. Võib-olla astub ta ka mõnikord niisama läbi, sest et see oli tore koht ja tal on veidi vaba aega, ning siis õnnestub talle midagi kasutut maha myya. Või vaatab ta leebemalt teie spämmi peale.

Tunnen yht noort daami, kel pole kontakti lõpetamisega mitte mingisugust probleemi. Ta on nimelt väga konkreetne. Ta võib teile helistada kyll seetõttu, et tal on igav, kuid kui ta on kõik olulise hinge pealt ära rääkinud, katkestab ta yhenduse poolelt sõnalt. Kui su reaktsioon pole piisavalt kiire ja sa ise eriti tähelepanelik, võid sa veel tykk aega tumma telefonitorru rääkida. Tõsi, ta on kyll seitsmeaastane, ent ega Norbygi palju vanem pole.

Lugesin eile teadet, et Kylatee 3 on surnud, ja tuli ypriski tuttav ette. On teine surnud jah.
Kolmandat raundi vist ei tule.

 
eXTReMe Tracker