Sunday, May 4, 2008

Tegime ära: ehmatasime Wiredi istuli!

Ohpuu juhatas mu Teeme Ära teemalisele kommentaarile "Estonia's Digitized Garbage" ("Eesti digiteeritud prygi") mu lemmikajakirja Wired blogis.

Seal on yleval ärategijate ingliskeelne pressiteade. Aga Bruce Sterlingi (!) saatetekst meeldis mulle sedavõrd, et tõlgin ta ära. Mitte väga hoolikalt, ent vähemalt yldjoontes.

(((Meie siin BEYOND THE BEYONDis ei postita tavaliselt tooreid pressiteateid, ent kui sa sedasorti pingutuse taga olevate motiivide ja mõtteviisi yle natuke järele mõtled, hakkab pisut õudne. Ma olen nõus vedama kihla hea hulga raha peale, et suurem jagu neist Google Earthis märgendatud illegaalsetest prygilatest on pärit juba nõukogude ajast. Nii et kui teil on see Eesti kyberrohelise miljonäri web 2.0 stiilis osalusskeem, et tema kodumaa pind satelliidipildi abil puhtaks kraapida... Venemaa ei suudaks iial sellisest kampaaniast isegi unistada. USA on lihtsalt liiga lohakas. Isegi Rootsil, Soomel ja Norral läheks raskeks. Võib-olla ylipuhas ja avalike asjade suhtes sõbralik Šveits, aga sa jeebus kyll... kes pagan see rahvas on?)))
Võtab vägisi irvitama.
W00t! Go us! Palju õnne meile kõigi poolt!

 
eXTReMe Tracker