Tuesday, December 30, 2008

Kanal 2 - Teise Eesti telekanal

Meil maal näitab telekas ainult yht kanalit. Mida sealt siis pakutakse?

21.00 Võsareporter
23.00 Anne Veski
01.10 Meie Mees

Ei, ega ma tegelikult protesti. Mul on halb kalduvus teleka ette kinni jääda ning jälgida hypnotiseeritult enam-vähem kõike, mis silme ees liigub. Seepärast mul linnas telerit polegi.

Noh, praegu vähemalt seda ohtu ei ole. Kui keegi ka hajameeli pildimasina käima paneb, hakkab mul kohe okserefleks tööle.

Kanal 2 orienteerub selgelt inimestele, kes armastavad Elmari raadio saatel säästuõlut nautida. Tore, neil on vähemalt mingi plaan - erinevalt näiteks ETVst, mis toimib lihtsalt inertsist. Ega yks inimene saagi kõigi meediakanalite sihtgruppi kuuluda.

Mul on see-eest terve virn vaatamata filme ja lugemata raamatuid. Ning kyllap võib Ilvese kõnet juba hommikul Youtube'istki näha.

 
eXTReMe Tracker