Wednesday, September 16, 2009

Radissoni monoloogid

Projektijuht: Kas mina kui projektijuht saan adekvaatset infot ja tagasisidet projekti juhtimissüsteemide kohta? Kuidas ma tagan niihästi projekti tagasiside kui ka õppeprotsessid? Kas projekt annab piisavalt toodangut, mida sellelt oodatakse? Mida ma siin teen? Kas mindki kuhugi oodatakse? Mida ma elult tahaksin? Kas ma oskan unistada? Mis on mu nimi? Aga päriselt? Kelle moodi ma oleksin, kui ma oleksin olemas? Kuhu läheb vihm? Miks meri kunagi ei maga?

Projektiliige: Kas mu raportisüsteem ühildub juhtimissüsteemiga ja kas see annab projekti kohta ajakohast infot? Kas ma saan ajakohast infot, kui ma seda vajan? Kus on projektijuht? Kus on kass? Kus on kuldkalad? Kus on metssead? Kas tuleb jaht või ei tule? Miks triibuline on uni?

 
eXTReMe Tracker