Monday, September 22, 2008

Inkontinentsus

Yle-eelmise sissekande juures tegi yks teatav notsu mulle eelmise sissekande kohta märkuse: mis ajast Euroopa kontinent on? Hmm, mõtlesin ma ja koristasin (tekstist) kontinendi ära, suuremat syvenemata. (Selguse huvides: sõna "mõtlesin" käis eelmises lauses yksnes "hmmi" kohta.)

Vaatasin siis, et mida ma õigupoolest kirjutanud olin. Kassanäe, ytles illustratsioon ja köhatas nilbelt. "Location of Cyprus on the European continent." Otse Wikipediast.

Urrima geograafid! Leppige omavahel kokku ja mõelge mingi yldarusaadav systeem välja, kuidas teie poolt okupeeritud sõnu kasutada tohib. Mina rohkem midagi muutma ei hakka. Olen kodus haige ning kontinentide nihutamine mitu korda päevas käib yle jõu.


***

Blog.tr.ee-s toimuv on kah paras inkontinentsus. Arvasin varemgi, et see on yks silmapaistvalt juhmilt juhitud projekt. Systeemi järjekordne igasuguse hoiatuseta pea peale keeramine ainult kinnistab seda arvamust.

Mida sagedamini pooletoobiseid, läbimõtlemata ja vähimalgi määral kontrollimata (salasõna aken pealkirjaga "e-post", no tõepoolest!) uuendusi yles toppida, seda põhjalikumalt kasutajad välja vihastatud ja eemale peletatud saavad. Tubli mainekujundus, jätkake samas vaimus.

 
eXTReMe Tracker