Tuesday, October 21, 2008

Eriti loll kujundus

Äripäeva uus avaleht.

Aitäh Ajale, kes viitas. Ma poleks oma silmaga nägemata uskunudki. Peletada lugejaid omareklaamiga, mis sentigi sisse ei too ja ka lugejale midagi ei anna - no tõepoolest.

Kujutleme nyyd hetkeks, kuidas kõik päevalehed löövad esikylje lagedaks ja panevad selle keskele pisikese kirja: "Loe meite lehte! Jõle ia leht on, noh!"

Võeh.


P.S. Väidetavalt olla musta lataka asemel ilma Adblockita vaadates mingi panga reklaam. Ei mina tea - pole piisavalt masohhistlik, et proovida. Mõistlikus koguses ja formaadis reklaami ma enda ekraanil kinni ei keera, aga enamik Eesti lehti yletab kyll mu valuläve. Ah et reklaamiraha jääb minu pealt tulemata? Väga kahju, nutame siis natuke. Proovige Google Adsi moodi kontekstitundlikke tekstikuulutusi.

 
eXTReMe Tracker