Sunday, October 5, 2008

Hei, mina siin

- Hei, mina siin. Kuule, kas koju mingit söögikraami kah vaja on? Noo... mul on keedetud kartulit ja sardelle ja tomatit. Olgu, vast saame, jah, hakkama. Ehkki ma jäin just mõtlema, et yht asja on vaja kyll: mul sai eile just Torusiil otsa. Mida? Vetsu-Cillitit? Okeeei, eks ma vaata. Tšau!

- Hei, mina siin. Ma jäin just mõtlema, et mul on seal poes käimisega vist raskusi. Vaata, alles ma just põikasin sinna sisse, enne kui panka läksin. Ostsin uue Loomingu Raamatukogu ja selle Päevalehe sarjas ilmunud Mälgu ja Päevalehe ja... Ei, mul on tšekk alles kyll, aga ikkagi tähendab see sekeldamist ja seletamist. Või peaks mingi koti raamatutele ymber ostma. Riidekotid on kõik kodust maale tassitud, kilekotti ei tahaks, aga R-kiosk riidekotte jällegi ei myy... Nojah, eks ma mõtlen veel. Võib-olla käin kodu juures Säästukas. Iseasi, et kas seal Cillitit ja Torusiili on.

- Hei, mina siin. Ma vist ikka lähen sinna poodi. Läksin just Varrakusse ja ytlesin: "Tere. Mul on kodus yks Varraku kirjadega riidekott. Kas teil neid veel on?" - "Nojah, ja mis siis?" - "Ma tahaks yhe osta. Ostsin just raamatuid ja väljas kisub vihmale." Myyja läks siis taharuumi, tõi sealt koti ja ytles: "Ma ei myy teile seda kotti. Las jääb ettemaksuks. Järgmine kord, kui tulete, võtke kott kaasa ja pange ilusti raamatuid täis." Nojah, eks nad seal teavad mind ka juba nägupidi, kui mitte nimepidi. Vot nõnda.

- Hei, mina siin. Ytle mulle nyyd, milline neist kaheksast Cillitist see õige on? Mul on siin Fresh ja Lemon ja katlakivivastane ja teine katlakivivastane ja mingi roheline ja... Ei, vetsupotipildiga pole yhtki. Jah, Torusiili sain. Domestos? Torusiili lähedal? Oota, ma vaatan. Yhel pool on Mister Muskel ja Ajax ja Cif ja teisel pool... läheb juba pesupulbriteks yle. Aa. Noh, jah, kui ei ole... Olgu siis peale. Lehva!



Hei, mina siin. Leidsin mõlemad yles. Kumba Sa eelistad, Domestost või Cillitit? Vihje: Domestos on kolm korda odavam. Ma sellepärast SMSin, et enam helistada ei julenud.

 
eXTReMe Tracker