Thursday, October 12, 2006

Tänase päeva uudised

Vaatamata sellele, et päev koosnes põhiliselt haigutamisest, toimus täna salamisi palju.


***

Uudiseid lugeda ei jõudnud (ega viitsi), ent pealkirjade järgi otsustades tahtis keegi Briti moslem New Yorgi börsi õhku lasta.
Vaadakem asja humoorikast kyljest.
a) Tallinna börsi ei taheta õhku lasta. Mitte keegi. Ega lastagi. Mitte kunagi.
b) Kui lastaks, ei paneks keegi seda tähele.


***

Arvatavasti jääb homme yritusele minemata.
Depressioon on selline vahva asi, et põhjuse leiab alati.
(Inimeste meeleoludest, biokeemilistest sõltuvustest ja depressioonist mõni teine kord. Depressiooni ma tunnen. Olen ekspert.)
Seega: kui ma tahan istuda ja masendunud olla, on see ju väga hea põhjus.
Olen ikka arvanud, et põhjuse nõudmine enne tagajärge on lihtsustatud arusaam.


***

Avastasin, miks blogis kommentaare pole. Mis sest, et ma need lahti keerasin.
Blogspotis tuleb neid nimelt ise aktiivselt uurimas ja heaks kiitmas käia. Olin kyll istutanud linnukesed kõikvõimalikesse kohtadesse, kus teavitamise kohta kysiti, aga et samal ajal tahtsin ma nad ise ka heaks kiita (no ei armasta ma spämmi, tõesti ei armasta), ei iitsatanud yksi systeem mulle midagi.

11 kommentaari, 1 spämm, 1 asi kolm korda (juhtub, olen ise ka nii teinud, teen edaspidigi). Kaks või kolm tuttavat autorit (peast ei mäleta).
Võhiku jaoks tundub täiesti vastuvõetav tulemus.
Pean natuke pausi ja siis hakkan neile vastama.
Seadetega tuleb ka midagi ette võtta. Ise ei tahaks kyll kommentaatorite nahas olla.

Kõige hämmastavam on see, et keegi on vaevunud kogu seda jura lugema. Ma ise olen kyll kõik see aeg uskunud, et kui ma paarile inimesele olen muu jutu sees aadressi poetanud, on nad selle ka sama kiirelt ära unustanud.
Miks nad seda teevad?

Tõsi, esimene pilk kommentaaridele selgitab: enamik asjaosalisi tegeleb piisavalt sageli iseenese guugeldamisega.
Inimeste kohta ytleb see nii mõndagi.


***

Ostsin eile peotäie Vostok Naftat. Päeva madalpunkti (vist 467) magasin muidugi sisse (töö ajal tuleb tööd ka teha), see-eest sain oma portsu hiljem kätte sellise kursiga, mida yhegi portaali graafikud sel kellaajal enam ei näidanud (469). Kustkohast Yhispank oma aktsiahinnad võtab, umom ne dostižima.

Täna vaatasin päeva algust, haigutasin ja andsin igaks juhuks sisse myygikäsu 480ga. Selleks ajaks oli päev ysna otsa ligi, ei olnud erilist lootust yle 475 saada. Ah, niisama, umbes nagu ma SIRI-le ytlesin, et tiksud jah 3,89 kandis, aga mina kysin 4,19. Tulin koju, pahur ja kurb, kallasin kruusitäie rummi ja vaatasin muu pudi hulgas ka graafikuid. Päeva kõrgeim: 482,5.

Nii pisikeste summadega nagu mul, rikkaks ei saa. Ja siiski.
Siiani rääkisin suusoojaks ja poolnaljaks, et kunagi võtan palgata puhkust, sest töö on tore, kuid raha peab ka teenima.
Seda asja peaks natuke tõsisemalt võtma.


***

Eilsega võrreldes kaalun kilo vähem.
Kuradile kõik dieedid.
Tuleb lihtsalt söömisest loobuda, umbes nagu täna.

 
eXTReMe Tracker