Monday, October 30, 2006

Vaikus keset tormi

Kõigepealt ei pääsenud ma Bloggerisse.
Bloggeri asemel vastas mulle hoopis Apache server, kes ytles nii:
"HTTP Status 503 - Servlet NewFrontend is currently unavailable
type Status report
message Servlet NewFrontend is currently unavailable
description The requested service (Servlet NewFrontend is currently unavailable) is not currently available."

Teksti lõpp on õigupoolest naljakas.

Siis nägin Google'i ametliku blogi fiidis pealkirja "About those outages on Blogger".
Tore, mõtlesin.
Ka seda ei saanud kätte.

Cache reetis lõpuks blogis kirjutatu. See kõlas nii:
"You might have noticed some unexpected downtime on Blogger this week -- here's the story."

Ei hakanud enam otse proovimagi, läksin kohe cache'i kallale.



Tundub, et neil seal on tormine ilm ja vaikne ilm, bla-bla-bla, oli vilets nädal.
See-eest teevad nad uue, senisest igas mõttes parem Bloggeri, mis on nii hea ja guglistlikult töökindel, et neid isegi viimase aja maasolekud ei mõjuta.
Võimas.
Äge.
Oot... mul juba ongi see. Uus. Beeta.
Tyhja sellest, et ma sellesse loginult teiste mitte-beeta blogidesse kirjutada ei saa, aga miks ma oma urrima blogile ligi ei pääse?



***

Positiivse kylje pealt tegid guglistid hiljuti Blog Alert'i, mis annab teada, kui keegi mingist sind huvitavast fraasist kirjutab.

Ainult et mis kasu sellest on, kui ta neid kirjutada ei oska?
Otsige palun fraase "klobaalne soojenemine" ja "gliimamuutus".
Yhel ilusal päeval korraldavad kõik suured otsingumootorid yhise ylemaailmse orotgraafiaprogrammi.
Oma äri eduks.

 
eXTReMe Tracker