Saturday, June 19, 2010

Kuidas toita 95kilost inimest

* lehtsalat
* redised
* tomat
* till
* piparrohi
* sool
* suhkur
* õunaäädikas
* oliiviõli
* sojakaste

See on see, mis ma ise endale kokku keeran, kui olen pärast ulmekriitika konverentsi sõpradega kokku saanud, öö peale jäänud ning lõpuks ennelõunal neli tundi maganud. Kõik teised yritavad mind tavaliselt yle toita ja ega ma ise alati sugugi parem ole. Jõuluks pannile?


***

Konverents oli suuremalt jaolt huvitav ja igatahes Tallinnast kohaletulekut väärt.

Aitäh neile, kes aitasid leida WiFit. Aitäh neile, kes tutvustasid mind nendega, kellega ma tutvuda tahtsin, ning jätsid tutvustamata sellega, kellega tutvuda ma eriti ei igatsenudki. Aitäh neile, kes pakkusid head seltskonda, ajaviidet, söögi- ja joogipoolist ning yleyldist lõbusat segadust. Ja aitäh neile, kes andsid häid ideid. Neist loodetavasti edaspidi.

Nagu ka sarnastest konverentsidest. Kyberpunk järgmisel aastal oleks minu arust hea mõte ning ulmetõlkimine ylejärgmisel niisamuti. Omalt poolt luban, et pyyan leiutada mõne Acta Semioticasse sobiliku teema ja propageerin seda ajakirja teistelegi. Yhtlasi soovin avalikult õnne 1.2 staatusse kerkimise puhul. Juhuu!

Tervitused kõigilt asjaosalistelt kõigile neile, kellele ma unustan tervised otse edasi anda.


***

Ma ei väida, just nagu alguses viidatud salat olnuks kõik ja suutnuks sellega piirduda. Aga ma vähemalt yritan. Kuskil peab tulema sisse see piir - see salat - mis takistab yheksatkymmet viit yheksakymne kuueks kasvamast. Mis sest, et piiride tajumine ei ole yldiselt mu tugev kylg.

 
eXTReMe Tracker