Friday, November 10, 2006

Postimehe uus äriidee

Avaldasin mõne aja eest Postimehes kuulutuse.

Tahtsin teha väga lihtsat asja: reklaamida kolme yritust nii, et kõigepealt avaldatakse kuulutus, kus on kõik kolm yles loetud, edaspidi aga iga yrituse päeval väike teade sellesama yrituse kohta.
1. päev: yritused 1-3.
2. päev: yritus nr 1.
3. päev: yritus nr 2.
4. päev: yritus nr 3.

Ei nemad sellest aru saanud.
Avaldasid nii:
1. päev: yritus nr. 1.
2. päev: yritus nr. 2.
3. päev: yritus nr. 3.
Ehk siis iga asi päev varem.
Arvestades, millise uimasusega nad seal kirjadele vastavad, pole see kyll mingi ime.

Saadeti mulle kymme päeva tagasi arve. Maksin kohe ära.

Täna saadeti uuesti.
Ilma igasuguste kommentaarideta, lisatud pdf-is aga kuulutas pearaamatupidaja võlgnevuse kohta: "Kui Teie andmetel on saldo erinev, siis palume erinevusest kohe teatada. Saldokinnitust ootame faksil 739 0353 või posti teel 1 nädala jooksul."
Ise ta oma kirju välja ei saada, see tuli yldse kellegi kolmanda nime all.

Ilmselt on keegi neil seal raha oma taskusse pannud ning lihtsam on raha minult teist korda kysida kui välja uurida, kes sellega minema jooksis.

Ei anna ma neile midagi, teenigu seda tööga.
Nii kirjutasingi:

Aitäh, ma olen selle arve 1. novembril juba maksnud.

Kontolt ...
kontole ...
selgitusega "Arve nr ..., 31.10.06"
summas ... EEK
panga kinnitusega nr ....

Arvestades sellega, et teie reklaamiosakonnas ei suudetud aru saada,
millal ja millist teksti ma avaldada tahtsin, ning nyyd saadate Te
mulle sama arve teist korda, muutub arusaadavaks, miks Postimehe keel
viimasel ajal märgatavalt alla on käinud. Yldise töössesuhtumise
kysimus, mis muud.
Hea, et ma Postimeest ei telli.

Palun ärge mulle seda arvet kolmandat korda saatke.

Siiralt Teie
...
Efektiivne ja arukas töökultuur ning tähelepanelik ja viisakas suhtumine klientidesse ei ole äris tegelikult eriti olulised. Võib ka saata sama arve mitu korda, mõni loll ikka maksab.

 
eXTReMe Tracker