Tuesday, October 6, 2009

Valik viletsa ja töövõimetu vahel

Arvutijama jätkub. Aeg-ajalt miski justkui toimiks, ent yldiselt venib iga liigutus siiski yle minu taluvuspiiri.

Sel nädalal peaksin käima mitmel yritusel ja tegema intervjuusid, lapakata väga vaevaline töö. Tahtsin ITst asenduslapakat kysida, kuid itirahvas istub koosolekul. Hmh.

Kõigele lisaks näitab minu kogemus, et Tallinna kahest Delli teenindusest yks on kiire ja asjalik, teine aga raiskab lõbuga mu aega, et jõuda välja teateni: "Meie mingit viga ei leidnud, ent kui tahate, võime teilt Windowsi pealepaneku eest raha kysida." Tänan väga, Windowsi oskan ma ka ise pysti panna. Absoluutselt kasutu urgas, kõigele lisaks veel pärapõrgus. Poegarantii tõttu olen ma paraku just nimelt nendega laulatatud, oh saatuse nöök.

Tahaksin hoopis teada, kas arvutis on mõni kurilane, keda mina oma vahenditega yles ei leia, ega raual mingeid vigu pole siginenud ning kuidas pagana moodi suutis Windows ära rikkuda Ubuntu kettaosa. Ubuntu nimelt ei tule enam yldse yles või (paaril yksikul juhul) hangub umbes poole minuti järel - pärast seda, kui ma teda paar kuud ei pruukinudki.

Kui rauaga kõik tõesti korras on, jääb ilmselt lihtne kysimus: kas panna uuesti peale opsysteem, mis töötab silmapaistvalt kehvasti (Vista) või see, mis yldse ei tööta (Ubuntu)? Keegi Linuxi-kiitjate parteist võiks ytleda, miks väidetavalt imetabaselt töökindel Ubuntu mul mõlema arvuti peal kinni jooksma kipub. Ausõna, ma tahaksin temasse hästi suhtuda, ent väike vastutulek tema poolt teeks selle mulle märksa kergemaks.

 
eXTReMe Tracker