Thursday, May 20, 2010

Holden Caulfield

I've got lots of fake friends
They've got lots of fake phones
And whenever I call them
They're never at home


Minul selliseid libasõpru ei ole. Tõsi, mul pole sõpru kunagi eriti palju olnud. Ei ole ma eriline peo hing. Aga mul on ysna hulgaliselt häid tuttavaid ja mõned sõbrad, kellega koos on mitu puuda igasuguseid asju ära söödud. Olen inimeste suhtes valivam kui personalijuht tööpuuduse aegu.

And you make me feel like Holden Caulfield
When you act like such a phony
Still I wish that you'd phone me
Phone me


Jäin hiljuti sel teemal mõtisklema, kui Facebookis tahtis mu sõbraks hakata inimene, kellega kokku puutudes tekib mul iiveldus. Nojaa, mul on seal selliseid "sõpru" kyll, kellest ma eluski kuulnud pole ja ilmselt ei kuulegi. Olgu siis peale, ma suhtun neisse neutraalselt. Aga nimetada mis tahes kontekstis sõbraks kedagi, kes mul sydame pahaks ajab? Nii hästi ma selle hea uue ilmaga kah kohanenud pole. Ja ei kavatsegi.

I left lots of messages
I left a trail
Leading here to where I'm sitting bitter, cynical
I left lots of letters guess they're lost in the mail
Oh I left lots of litter to mark where I've failed


Muuseas, kas teie teadsite, et "Friends" on tegelikult doksari? Mina ei teadnud, kuni paar päeva tagasi nägin yht osa oma silmaga. Tõesti uskumatult vahva. Ja see kellegi sisenemise või repliigi peale tulev naer - seda ei lasta lindilt, neil on selle jaoks spetsialist.


Sõnad ja muusika: Hailey Wojcik. Sõbrad: Oop.

 
eXTReMe Tracker