Monday, February 14, 2011

Elisale, sõbrapäeval

Armas Elisa!

Eelmisel nädalal katkes mul järjekordselt netiyhendus ilma igasuguse hoiatuseta. Nagu selgus, oli endistviisi häda selles, et otsekorraldusele vaatamata ei suutnud Sa mu arvelt raha kätte saada. Ja kuigi ma olen seda korduvalt ytelnud, et kuna Su netipulga teateprogrammike töötab ainult Windowsis, ei ole minul mingit võimalust sinna saadetud teateid Linuxi all näha, ei suuda Sa endistviisi probleemide korral kasutada yhtki muud meetodit - ei e-kirja ega SMSi saata, isegi mitte helistada.

Maksin mineval neljapäeval arve käsitsi ära, ent praeguseni ei õnnestu mul Sinu võrguga yhendust saada. Möödunud on neli päeva. Kui lisada tordile kreemiks nukker tõsiasi, et esimestel kuudel töötas võrk suuremate probleemideta, ent viimasel ajal on yhendus nii Tallinnas kui ka Harjumaal sedavõrd nõrk, et tihtipeale ei suuda Google Chrome isegi mu Gmaili postkasti avada, tekib kysimus: mille eest ma õigupoolest maksan? Teenust ju ei ole, on ainult pidev närvesööv jant kommunikatsioonifirmaga, mis ei suuda kommunikeeruda.

Kurb ja paha on.

Tahaks ju suhteliselt lihtsaid asju.
Tahaks, et Sa saadaks mu e-posti aadressile teated ka siis, kui miski ei toimi, mitte ainult arveid ja spämmi.
Tahaks, et otsekorraldus töötaks ja ma ei peaks käima alatasa tobedas iseteeninduses, just nagu mul oleks vähe paroole, mida meeles pidada.
Tahaks, et kui ma interneti eest maksan, siis see ka töötaks. Egas ma Slashdoti serverit pea, kõigest kirju tahaks lugeda (ja vahel saata ka).

Kas on lootust, et Sa lähemal ajal millegagi sellest nimekirjast hakkama saad, või ma pean uurima, kui valuliseks mulle lepingu katkestamine on tehtud?


Siiralt Sinu
Oop

 
eXTReMe Tracker