Sunday, October 15, 2006

Kasutajamugavus

Mqtlesin paari pa"eva eest na"ituseteadet lugedes, et vqiks ka"ia la"bi Tartu mnt 80 kunstigaleriist, kus on kellegi K-ta"hega kunstniku na"itus. (Kurvits? Ei ma"leta.) Tundus huvitav.

Ta"na juhtusin Ylemistest jala Pelgulinna tulema. Leidsin mo"o"dudes maja nr 74. 80 ja"a"b vist kuhugi tehasekvartalisse. Ennustatavalt satun ma sinna ja"rgmine kord...
Ei satu.



***

Eile kirjutas sqber, et on yhes Raud-Antsuga Euroopa pqrandaaluste keelte laulupeol ja kutsub mind yles nende poolt ha"a"letama. Ei ole ma RA muusika eriline austaja, kuid mqnda neist tunnen, poisid on muhedad ja teevad head asja. Proovisin ha"a"letada. Ei saanud, nquti sisselogimist.

Ta"na selgus, et ha"a"letada sai 21-21.30 vqi umbes nii.



***

Mis neid kaht juhtumist yhendab?
Mqtteviis.

Ei, kqik asjad ei peagi olema mugavad.
Mqningaid asju olen ma valmis ka"tte saama ka teatud pingutusega. Olles vajalikul ajal vajalikus kohas. Varudes millegi tegemiseks pool pa"eva vqi terve. Kulutades suuremal hulgal aega ja raha.
Ent ainult mqningaid.

Enamasti on need asjad, mida ma juba teinud olen ja hinnata oskan vqi siis muul pqhjusel va"ga tahan. Mitte need, millele ma juhuslikult satun.

Iga ni`sitootega va"ljatulija - ning kunst ja muusika on enamasti ni`sitooted - peab kaaluma, kas ta tahab, et inimesed tema tehtavaga kokku puutuksid. Tahad sa na"ha enda na"itusel/kontserdil/etendusel/esitlusel veel kedagi peale hardcore-fa"nnide?
Valik on sinu.

 
eXTReMe Tracker