Monday, October 16, 2006

Teistmoodi tegelikkus

Ostsin eile hunniku muu kola seas Bonzo plaadi.

Egas ma tast muud mäletanud, kui et Tõun kunagi kiitis taevani.
Poeletil nägin ja võtsin kaasa. Nende teine plaat oli pealt kaedes kuidagi liiga pateetilise olemisega. Tegeöikult tahtsin hoopis teksatagi osta, aga lõpuks ostsin mantli.

Olin juba nelja tunni eest unine. Panin plaadi peale, kuniks võtan ampsu. Viie minuti pärast lähen magama.
Yhel hetkel kolisin resoluutselt köögist tuppa. Avasin vobla ja liitrise õlle ning sättisin ennast arvuti ette. Ma tahan seda veel kuulda.
Ammu pole nii head plaati ostnud.

Lähen kunagi (homme?) ja ostan teise plaadi ka. Ja kui ta kolmandat piisavalt ruttu välja ei lase, uurin pangaarve välja ja saadan niisama raha.



P.S. Kui kellelegi sobib Pierre Cardini XL-mõõt, mingu ja võtku eelmise hooaja mantlitest viimane Tallinna Kaubamaja meesteosakonnast teisel korrusel. Mugav, heast materjalist, šikk, korralik kaubamärk. Hind lastud 3K pealt 2K-le, kõrval on kuuedki kaks korda kallimad. Ainult mulle liiga oli suur.

Kui see keegi tõepoolest minu vihje peale mantli leiab, võib mulle tänuks kohvi välja teha. Koorega, suhkruta.



P.P.S. Magama kell viis.
Pagana Bonzo.

 
eXTReMe Tracker