Tuesday, April 24, 2007

Raamatu-uudised, 8. osa: postipakid ja bestsellerid

Täna tuli jälle portsjon häid raamatuid. Mis uued nad nyyd nii väga on, aga minu töises raamaturiiulis kyll.

* Kim Stanley Robinson, The Years of Rice and Salt. Failina loetud, aga nii pagana hea asi peab endal riiulis olema. Kogu aeg kiidan, nyyd ilmselt laenutan ka.
Täiesti eepiline - ja seda sõna kõige paremas mõttes.

* Richard Adams, Watership Down. Kultusteos. Lugenud pole, kuulnud olen. Multikat on meil kah näidatud, tõlkima ja kirjastama peab ise.

* Robert Markley (toim), Virtual Realities and Their Discontents. Ei ole lugenud, ei ole kuulnud, ei mäleta, kust ma ta leidsin. Ent raamat, milles artiklit Neal Stephensoni Lumevaringust illustreerib skeem Toora kommentaaride paigutusest, ei saa ju ometi halb olla.


***

Tegelikult oli yks kastike Raamatukoist ka. Meil on siin varsti parem raamatukogu kui Ristikivi Seltsil. (Mis on yldse yks niru asutus, lasi muuseumil ära surra ja puha. Mine või appi.)

* Endel Nirk, Teeline ja tähed.
* Karl Ristikivi, Valitud kirjad 1938-1977.
* Karl Ristikivi. Kirjanduslik päevik.
* Bernard Kangro, Karl Ristikivi. Kirjad romaanist.
* Kirjad üle mere. Mart Lepiku kirjavahetus Julius Mägiste, Karl Ristikivi ja Bernard Kangroga.
* Karl Ristikivi, Viimne vabadus.

Ja magustoiduks:
* Maie Kalda, Tuglasest Ristikivini. Eesti proosa 1906-1940.
Minu ajal seda veel õpikuna ei pruugitud.
* Pentti Saarikoski, On või ei ole. Euroopa serval.
Miks ostavad inimesed vanade asjade ylessoojendusi, kui eelmistki väljaannet on poest kenasti saada?
* Vassili Aksjonov, Armastus elektri vastu.

Kahjuks oli Raamatukoi arvepidamine jälle ajast maas ja "Ei juhtunud midagi" asemel anti mulle mu raha tagasi. Kurb. :(

 
eXTReMe Tracker