Thursday, August 21, 2008

Kaebaks statistikaameti andmekaitsesse?

Ei saa ytelda, et mulle vähe spämmi tuleks. Enam-vähem 50 kirja päevas yhele ja 5-10 teisele aadressile. Enamjaolt kirjutavad eraisikud V1A6RAst või muust seesugusest. Vahel sekka mõni ettevõte, nt tähemyygipetised või yks kamp Moskvast, kes on miskipärast veendunud, et ma tahan seal ettevõtlusseminaridel käia. Riigiasutused polegi vist varem kirjutanud.

Aga täna teatas statistikaamet mulle minu puhtisiklikul aadressil (eesnimi.perenimi@gmail.com), et kuna mina kui ettevõte saadan neile regulaarselt aruandeid, tahan ma kindlasti liituda nende värske leiutise eStatiga.

Vahe fyysiliste ja juriidiliste isikute vahel läheb tõepoolest aina õhemaks. Juriidid saavad aina enam inimeste õigusi, Ameerikas muidugi kiiremini kui Euroopas. Nii et arvatavasti jõuavad väljamõeldud entiteedid enne ametlikult "inimeste" sekka kui elutud (nagu robotikartjad juba aastaid ähvardavad). Mõni ime siis, et statistikutel inimesed ja firmad sassi lähevad. Nende jaoks yhed numbrid kõik.

Kust kurat need spämmarid ikkagi mu aadressi võtsid?

 
eXTReMe Tracker