Tuesday, July 28, 2009

Kuidas Järva Teataja mu Scanpixiga paari pani

Eile rääkis mu armas teinepool mulle õhinal, kuidas ta kohaliku vallavanema soovil oli Jaak Maed pildistanud. Jaak lippas mäge pidi yles-alla ning tema muudkui klõpsis.

Täna ilmus foto Järva Teataja lehele. Allikaks on aga märgitud Scanpix/AFP. No ma tõesti ei tea, miks arvab JT toimetaja Tiit Reinberg, et ma Scanpixiga abielus olen. Ma ei paneks nii viletsale andmebaasile sõrmegi kylge, kui tööalaselt ei peaks. Kontrollisin, Scanpixi baasis fotot praeguse seisuga ei ole. Ja uudisteagentuuris AFP mu kaasa kah kohe kindlasti ei tööta, vaevalt seal yldse logopeede on.

Iseenesest hea mugav lähenemine: kui parasjagu ei tea, kes foto tegi, kirjuta suvaline suur agentuur alla ja keegi ei köhi. Peaks ka edaspidi nii tegema. Kas see tähendab, et JT materjale võivad kõik priilt ja viitamata pruukida?

Originaal:


Järva Teataja:


Leia kymme erinevust, eks ole.

 
eXTReMe Tracker