Monday, September 14, 2009

Nagu kaks tilka vett ehk Tähevärav Iraagis

Lappasin eelmise nädalal lugusid ning avastasin, et olin poolkogemata yhe loo juurde pannud tuttava näo. Poolkogemata ses mõttes, et ma kasutan alatasa kaunis veidraid pilte veel kummalisemate pildiallkirjadega. Pildilolija mulle kyll kohe pähe ei tulnud.

Originaalpilti ma vist yles panna ei tohiks, aga ehk võin panna pildi sellest, kuidas ma pilti pruukisin? Kui omanikule see ei meeldi, las tuleb ja ytleb. Niisiis: kes teist, armas "Mnemoturniiri" rahvas, tunneb fotol kujutatud isikut?



Õige vastus: ulmesarja "Stargate SG-1" (ehk "Tähevärav SG-1") sõprade arvates on taktikepi haaranud Daniel Jackson. Reutersi meelest on see kyll keegi suvaline Iraagis teeniv ameeriklane, ent ega uudisteagentuur tohigi salastatud teavet levitada.

Inimesi, kes "Stargate'ist" midagi ei tea, ei saa ma kahjuks eriti aidata. Katsuge nautida seda, et teistel on lõbus.

 
eXTReMe Tracker