Monday, May 1, 2006

Ahmed

Oli kunagi selline anekdoot rootslasest ja prantslasest.

Rootslane ytleb: "Mina ei ole rassist. Neegrid meeldivad mulle. Aga see altkorruse Ahmed, ta on kuidagi... imelik ja... minu meelest ta... haiseb."
Prantslane ytleb: "Mina olen rassist. Neegrid mulle ei meeldi. Aga see altkorruse Ahmed on yks igavesti mõnus sell, me mängime temaga igal õhtul malet."

Mine võta nyyd kinni, eks ole.
Jättes kõrvale võimaluse, et asi on tõepoolest altkorruse Ahmedis, on prantslane ilmselt isiklikul tasandil märksa meeldivam naaber.
Aga yldiselt?
Kui näiteks läheb hääletamiseks, kumb siis kuidas hääletab?
Eks sõltub sellest, kummale meenub altkorruse Ahmed ja kummale põhimõtted.

Mnjah.

Mis puutub luterlastesse (ja yldse protestantidesse), siis - mina olen prantslane.
Lugu abtissist ja noviitsist mäletate?

 
eXTReMe Tracker