Saturday, June 3, 2006

Roheline kiisu

Täna myydi Viru Keskuses rohelisi kasse.

Vaatasin alguses, et näe, kõrvuti, nagu ikka, punane ja valge vein. Ymmargused pudelid, kiisu pilt peal. Uurisin lähemalt, sest 67 eeku tundus mõistlik hind ja Portugali veinidest tean ma siiani ainult teoreetiliselt. Aga kussa, ei olnudki valge, oli hoopis roheline.
Gatao.
Selle yle olen ma kyll tõesti rõõmus.

Kaks veini olid mul juba korvis:
Kesküla riiulilt korjatud Badacsony Pinot Noir Szeremley Huba borgazdasága, 2004 (jajah, Sideways levitas snooblust kyll, aga PN on tihtipeale ikkagi väga hea, 109 eeku pole selle kohta kallis ka) ja
Valenciast pärit Campo Dulce Moscatel, selline kena roosa ja odav (55 eeku).
Selle viimase kavatsen ma täna õhtul kreeka pähklitega lavaši, kyyslaugu-juustusalati, tomatite ja oliivide juurde lahti teha.

Mõnus.

(Tegelikult kirjutasin ma selle jutu eile. Kompensatsiooniks olgu yks väga kena pilt valgest Pinot Noirist.)

 
eXTReMe Tracker