Saturday, June 30, 2007

Roomet rokkis

Täitsa tõsi. Nii uute kui ka vanade lugudega. Istusin seinaäärses lauas oma veini taga, igasuguse visuaalse ligipääsuta laval toimuvale. Aga isegi nii jäi mulle mulje, et Kreatiivmootor rokib. Tõusin korraks pysti ja kiikasin yle peade. Tõesti, rokkiski.

Ning nagu eile yteldud, olid kõik eplikud ja luarvikud puhas soojendus, vaatamata põhikava nappusele. See, härrased, on muusika, mille tegemiseks peab olema doktorikraad. Rääkimata muidugi häälenõudlikkusest; mul läks ainuyksi kuulates hääl ära.

Virisen viimasel ajal yha sagedamini, et tänapäeva kultuur ei paku mulle midagi uut ega huvitavat. Noh, Kreatiivmootor pakub. Pealegi kõditab see mu head vanamoelist absurditaju.

Panegyyrika lõpetuseks olgu siiski öeldud, et plaadiostuni ma ei jõudnud. Ootasin, kuni suutsin, aga rahvamass oli liiga tihe. Loodan Roometi häätahtlikkuse või vähemalt kaubandusvõrgu peale.

Kes ikka veel ei tea, mis sorti muusikat Kreatiivmootor teeb, vaadaku, kuulaku ja lugegu siit:
http://www.zone.ee/kreatiivmootor/


P.S. Näe, siin on yritusest yks kahevärviline udupilt ka.

 
eXTReMe Tracker