Friday, February 15, 2008

Päikesepoisid: Nimisõnavabadus

...ehk kuidas ma vaikiva ajastu vastu võideldes toimetuse arvamuse ära kaotasin.

A says:
juhtkirja peaks sisse pookima ikka ka Lehe seisukoha
B says:
tore
B says:
ma vaatasin seda jah, aga ma muidugi kärbin teda veel
A says:
me oleme vaba ajakirjanduse eest võitlejad olnud
A says:
ja sõnavabaduse
B says:
ma arvan, et oleme edasi
A says:
just
B says:
õigupoolest mulle tundub, et seisukoht on praegugi arusaadav
B says:
ei ole just kaksipidi mõistetav
A says:
:)
A says:
minusugustele tumbadele tuleb otse öelda
A says:
minusuguseid on veel
A says:
:)
B says:
hm
A says:
praegu on läbi iroonia ja ridade vahelt
B says:
oot, aga pealkiri on puudu
B says:
ma panen selle siis pealkirja
B says:
miski vaheldus peab ka elus olema, eks ju
A says:
jah
B says:
"Leht armastab sõnavabadust" mahub kenasti ära
A says:
see ehk liiga triviaalne
B says:
hmmm
B says:
jälle häda
A says:
:)
B says:
kord on liiga kõveriti, siis jälle liiga otse
B says:
"Leht kutsub barrikaadidele"? "Leht kutsub Meikari barrikaadidele" oleks parem, aga ei mahu ära


***

Kui ei mahu, siis ei mahu. Seekord ilmus juhtkiri ilma seisukohata.
Äärmisel juhul võib seisukohaks pidada arvamust, et Meikar ei julge Toompeal piketeerida, sest kardab kurja Langi, kes viskab teda leimiga. Ma arvan.

Edasi, Kentuki poisid! Vabastame ajakirjanduse algul seisukohtadest ja seejärel sõnadest!

 
eXTReMe Tracker