Saturday, May 3, 2008

Ambla vald tehtud

Yleyleeilsest ei mäleta suurt midagi, aga õhtul jooksis naabermaja kõrvalt põder yle tee. Õige ka, egas ta majast läbi joosta saanud.

Yleeilne oli päris tore. Käisime rabas, olime surmväsinud. Oleks ma usin olnud, saanuks pikemaltki rabas olla. Raba on hea.

Eilne päev ei kõlvanud kuhugi. Peaaegu sama hull kui yks hiljutine kolmapäev - oli see nyyd eelmise või tunaeelmise nädala oma.

Tänane oli jälle päris tore. Olen pisut liiga läbi, et pikalt blogida, ja fotoka patareid on omadega õhtal, aga yritus oli tore. Käisime neljakesi Ambla vallas Lombi pere mahajäetud majapidamist koristamas (nagu yks jutukas kylamammi meile pärastlõunal seletas). Päris korda ei saanud, nii nagu laiemas mastaabis Eestigi. Yht-teist ometigi. Tasuks kauss seljankat ja ärategemisemärk - minu arust kasudega kaup.

Loodetavasti õnnestub homme sest heade ja halbade päevade siinusrytmist välja murda.


***

Ma arvan, et mu vanaemal oleks sellest hea meel olnud. Ta oli enne sõda ysna pikalt Ambla vallas. Alguses kyll Nõmmkylas - kui ma ei eksi, siis ka vallasekretär -, valdade liitmise järel aga Amblas, vist kyll mingis vähemas ametis. Rääkis sellest ikka aeg-ajalt.


***

Yhtlasi palun kõigil, kes viitsivad, panna kirja oma mälestused ja muljed Eesti ärakoristamisest ning saata need (parem veel, koos fotodega) Kortslehele aadressil kortsleht@kortsleht.ee. Mingi osa mahub maikuu paberlehte, suurema jao katsume aga võimalikult ruttu oma veebi yles panna.

Artikleid ilmub sest asjast nyyd niigi, ent osalejad on seda väärt, et ka nende endi arvamused mingi pildi moodustaks ja kõigini jõuaks.

Aitäh.



P.S. Ma ei tea, kas ilma Gmaili/Orkuti kontota kah seda näeb, aga Orkutis on juttu tänastest kõige huvitavamatest leidudest.

 
eXTReMe Tracker