Friday, December 5, 2008

See on yks veider maailm

On tõeliselt mystiline, kui paljud asjad siin maailmas ei tööta.

Statistikaameti teemalehtede linkide taga pole midagi.

Tööturuameti uuringulinkidest töötab ainult yks.

Hansapanga pressiteadete listi link on katki. (Muuseas, keegi peaks neile ytlema, et nad nyyd Swedbanki nime kannavad.)

PARE ignoreerib e-posti.

Ja mina istusin just kolmveerand tundi koosolekul, mõtiskledes eksistentsiaalsete kysimuste yle nagu "Kas ma tohin ennast sygada?", "Miks on mu vasema jala kingapael seotud teisiti kui parema jala oma?" ja "Miks ma siin olen?" Kogu sel koosolekul polnud mul mitte midagi ytelda ega kuulata. Ma isegi tundsin sealt vaid pooltteist inimest - yks oli võib-olla yks mu ylemustest (nägudemälu jupsib) ja teist mäletasin ylikooliajast. Tõsi, yldine taktitundeline huvipuudus nurgas lösutava tundmatu vastu mõjus meeldivalt. Kui kell kukkus, oleksin põgenedes yhe tytarlapse peagut jalust maha jooksnud.

Miks kodutud pole avastanud võimalust veeta päevad soojades koosolekusaalides, kus keegi neid ei tylita? Aga mine tea, äkki on kah ja mina lobisesin just välja.

Kui piinlik.

 
eXTReMe Tracker