Friday, January 22, 2010

Päikesepoisid: Prokrastinatsiooniteadus

A says: no bakatöö kokkuvõte on mingi umbes lehekylg
B says: mhmh
A says: seda ei ole võimalik yle tunni aja tõlkida
A says: lihtsalt ei ole võimalik
B says: arvad? watch me
B says: ma teen seda juba oma kolm-neli tundi
A says: sest sind eksitas edukatsioon;)
B says: ja keskhariduse juurest jõudsin ma välja näiteks sellise Wikipedia artiklini nagu Dust Bowl
B says: jube huvitav tegelikult
B says: aga ikkagi
B says: oeh
A says: Sul on natuke selle sihikindlusega raskusi, ma vaatan
B says: mhmh
B says: mul on juba aastaid keskendumisraskused
B says: mul on ka suurepärane raamat, mis õpetab neist yle saama, ainult ma pole esimesest kolmandikust kaugemale saanud
A says: heh
A says: sa peaks selle blogisse kirjutama
A says: see on kuidagi äärmiselt symptomaatiline


P.S. Ma arvasin, et õpin praegu eksamiks.

 
eXTReMe Tracker