Wednesday, January 13, 2010

Päikesepoisid: Vabatahtlik alistumine tšehhide ees

A says: kurjad keeled räägivad, et Priimägi jätvat joomise maha
B says: teised kurjad keeled räägivad, et asotsiaalministeerium olla ta värskelt aasta parmuks valinud
B says: võibla on need kõlakad kuidagi omavahel seotud? ;)
A says: seda ma kuulsin jah, et valiti
A says: http://publik.delfi.ee/news/inimesed/article.php?id=28441739

Täna hommikul lähetas Priimägi e-kirja, milles teatas järgmist: "Lugupeetuimad, olles välja teeninud tiitli, mis mind asetab ühte ritta mitme tunnustatud ühiskonnategelasega, loen ma ülesande täidetuks ja jätan tänasest, 12. jaanuarist 2010, alkoholi lõplikult minevikku. On aeg! Linnar Priimägi."
B says: nyyd tuleb yks kahest
B says: kas usunmajee või uus marutõbine karsklane
A says: ma kaldun esimese poole
B says: ma kah, aga iial ei või teada, vaata Remsujevit...
A says: njah
A says: see oli kole
A says: on siiamaani
B says: mhmh

***

Siinkohal tervitame juubilari Christy Moore'i kauni lauluga "Delirium Tremens". Olen seda vististi kyll korra juba tarvitanud, ent kaunist ja asjakohast muusikat võib ometi mitu korda kuulata. Muusika õilistab hinge, isegi keskerakondlase oma.

 
eXTReMe Tracker