Friday, August 4, 2006

Öömõtted: synk utopism ja kaotsimarjad

Päevast, mil igale kuulutajale "Jumal ytles mulle: on aeg alustada sõda paganate vastu!" vastatakse naabervoodist solvunult: "Mina pole ytelnud!", hakkan ma progressi uskuma.


***

Igasuguseid asju olen tahtnud kirjutada. Kuid tegelikult on mul kapis suurepärane Tarapaca Maipo orust Tšiilis, 2005. aasta Carmenère'ist tehtud. Ja Carmenère'iga on niisugune lugu, et 1867. aasta Phylloxera-katku järel peeti seda väljasurnuks, kuni 1994 selgus, et Tšiilis juuakse Carmenère'i Merlot' pähe.
Tagumne aeg see avada, enne kui Merlot'ks muutub.

Kapis on ka sama aasta Tarapaca Late Harvest, mis on segatud Gewürztraminerist ja Sauvignon Blancist. Aga see ootab teistsugust aega.



P.S. Kork on selline kena ja mustikakarva. Igasugu asju võib ju rääkida, aga mulle meeldivad ikkagi puukorgid. Värv tuletab meelde, et mõne aja eest sai proovitud Põltsamaa kihisevat mustikajooki. Veiniks ei tihka seda kutsuda, aga yllatavalt meeldiv oli kyll, marjane ja yldse mitte liiga magus ega toores, nagu Põltsamaa asjad pikka aega olid. Katsetaks või suisa veel midagi, ainult ei taha saatust liialt narrida. Las jääda parem hea mälestus.

Tarapaca hingab...

 
eXTReMe Tracker