Monday, August 28, 2006

Raamatu-uudised, 5. osa

Juhtus nii, et kui ma eile jälle kolm suurt riidekotitäit raamatuid ostsin, oli nende hulgas ka Kalev Kesküla veiniraamat. Eks ma olin seda juba tykk aega noolinud ja teisi sellesuguseid ka, ent viimasel hetkel hakkas teiste puhul rahast kahju ja ma otsustasin sellega leppida. Võis täitsa õige tegu olla, parem vähesega pihta hakata kui et ise enda pea kirjuks ajada.

Lugesin seda siis enne magamajäämist kaks tundi. Mõõõõõõnuugaa.
On ikka tore raamat kyll.

Päris sama hea ei olnud kui veinijoomine, aga ega palju puudu ka ei jäänud.
Ehkki eks ta on raamatuna umbes sama mis filmina "Sideways" - nauditav jah, aga ilma veinita pole päris see. Umbes nagu kiikumine, yks jalg kiige peal ja teine maas. Või mis keegi sobivaks metafooriks leiab.
(Mitte et ma eriti kohutav "Sideways"-ifänn oleksin, aga meeldib ta mulle kyll. Mis tuletab meelde, et ajuti on mul kohutavalt kahju, et Tallinnas pole kellegagi veini juua. Kurb.)

Mõningaid selles raamatus mainitud veine olen ma isegi joonud.
Yksikuid.
Umbes paari-kolme.
Seda väikest viga annab siiski kergesti parandada.

P.S. "Veini filosoofia" ostsin ka. Sissejuhatus ei meeldinud mulle teps, aga teksti enda kude ei lasknud raamatut maha panna. Vaatame seda asja.

 
eXTReMe Tracker