Wednesday, August 30, 2006

Ja seal ta siis nyyd läks

Alisa Valdes-Rodriguez, yks mu lemmikkirjanikke, kolis oma blogi teise kohta.
Mis sest siis ikka nii väga.
Ainult et see on väga vale koht.

Ilmselt muutus ta häbelikuks, kuna MySpace.com loodab, et kõik blogilugejad ennast registreerivad. Tegelikult saab neid seal näha ka, vajutades linki "View all blog entries", aga see on pisike ja silmapaistmatu. Ja yldse on kogu kujundus kole ja kribuline.
Kahju, arvestades sellega, et ta kirjutab tõesti hästi.

Kõige alguses sattusingi ma just Alisa blogile. Mulle meeldis ta stiil, teksti kude, sõnakasutus. Mulle meeldis tema energilisus, julgus, sotsiaalne tundlikkus ja, vabandage väga, ameeriklase kohta yllatavalt lai silmaring.
Tõenäoliselt on see blog, mida ma kõige rohkem tsiteerinud ja viidanud olen.

(Kahju, et sealne arhiiv nyydseks kaotsis on; seal oli muuhulgas koopia suurepärasest netis ringelnud kirjast, mille "sinised osariigid" pärast viimaseid presidendivalimisi "punastele osariikidele" saatsid. Koos kaardiga - Eestis tuleb Ameerika valimiste eripära inimestele sama tihti selgitada kui ameeriklaste Eesti oma.)

Tõsi, mõne aja eest kaotas Alisa Valdes auväärse tiitli "lemmikirjanik, kelle yhtki raamatut ma lugenud pole", kuna ma ostsin ta esikraamatu "The Dirty Girls Social Club" ja pärast mõningast riiuli ees meelisklemist (teadupärast tuleb hea raamat enne lugemist mõneks ajaks avada nagu vein, hingamise käigus seguneb tekstiga hapnik ning avanevad aroomi ja maitse nyansid) lugesin selle ka yhe jutiga läbi.
See oli peaaegu et sama hea kui blog, ainult veel parem.
Ajapikku võtan ka järgmised ette.

Ehh, mis seal siis ikka, myspace it is.
Kohutav tyytus.
Bääää. :(

 
eXTReMe Tracker