Wednesday, April 15, 2009

Päikesepoisid: kevadrõõmud

- Kas sa seda tead, et Euroopa Liidul on sihuke institutsioon nagu sotsiaaltroika?
- Ei teadnud. Kust sa seda kuulsid?
- Sotsiaalministeeriumi pressiteatest. Neil oli täna miski seminar, kus Pevkur käis.
- Kesse?
- Pevkur. Hanno. No ja selle peale nad saatsid laiali pressiteate, millele mina panin pealkirja "Sotsiaalminister sai teada, et teeb kõik õigesti" ning kupatasin Delfisse. Arvatavasti nad seda kyll yles ei pane.
- Nii?
- No ja seal lõpus oli moka otsast mainitud, et see on ettevalmistus mais toimuvaks Euroopa sotsiaaltroika tippkohtumiseks. Praegu olid seal kolm osapoolt: Euroopa institutsioonid, liikmesriigid ja keegi kolmas, keda ma ei mäleta. Aga kes nende tipud olla võiks, pole mul aimugi. Panin sinna juurde veel ilusa troika pildi Vene Wikipediast, kunstnik Lermontov tegi.
- Ah et sedasorti troika. Ma mõtlesin, et nagu NKVDs.
- Ei, praegu tuli ikka eluga tagasi. Võib-olla mais ei tule.


***

- Sul oli kaks kuud tagasi miski puuslak, mis viis kehatemperatuuri alla?
- Oli.
- Kaua see kestis?
- Hmmm. Oota, kohe saame teada.
- Mul tuli ka täna mingi sihuke asi hommikul. Enesetunnet peaaegu polegi.
- Jajah, tuttav.
- Kyllap see on mingi viirus. Algab nagu tavaline kylmetushaigus, ainult palavikku ei ole.
- Selle asemel on nõrkus. Hakkad mõtlema, mitme käega nyyd pastakat tõsta tuligi või kas ehk keegi tuleks appi.
- Heh-heh-heh, pup-pup-pup.
- Aga inimesed ei suhtu sellesse miskipärast eriti mõistvalt, pigem naeravad.
- Nojah, vaata joonis 1.
- Nii. 35,1. Ei ole veel yle läinud. Võta asja rahulikult, see kestab nyyd kaaaaua.
- Eks ma katsun seda siis nautida.

 
eXTReMe Tracker