Saturday, April 4, 2009

Tööd ja päevad, asjad ja inimesed

Kõik tuleb hoida tähtsuse järjekorras.

Planeeri suuremad ja tähtsamad tööd kõigepealt. Varu neile piisavalt aega. Siis korralda nende ymber pisemad, jättes selle kõige vahele ka aega enese jaoks, puhkuseks ja taastumiseks.

Kõik tuleb hoida tähtsuse järjekorras.

Mul on tuhat tööd, kõik tegemata. Ei tahaks inimesi kurvastada. Mis on tähtsam, see või too? Raha, au või paremad rõivad? Heategevus või palgatööle ootamatult ilmunud lisand? Kas võtta esimesena see, mida sa teha ei taha, või hoopis midagi meeldivat?

Kõik tuleb hoida tähtsuse järjekorras.

Inimesed on tähtsamad kui tööd ja asjad. Nii lykkangi ma kõik enam-vähem rahumeeli kõrvale, et hea inimesega kaks tundi hommikukohvi juua. Eriti, kui selle käigus muutun mina paremaks ja saan aidata temal mõnes kysimuses otsusele jõuda, laenata paar head raamatut ja kinkida yks veel parem. Ainuke asi, mispärast ma hiljem iseendale ei meeldi, on see "enam-vähem" seal rahulikkuse ees. Seda tuleb veel harjutada.

Kõik tuleb hoida tähtsuse järjekorras.

Aga niisiis, millisest tööst ma alustan? Blogimisest?

 
eXTReMe Tracker