Thursday, June 4, 2009

Pandeemia algataja leitud ja paljastatud

Sain pool tundi tagasi kirja, mille avaldan muutmata kujul.

http://www.maaleht.ee/2009/04/29/arvamus/6518-pandeemiate-vallandamine-kaitseb-inimgenoomi

nyyd me siis teame, kes on seagripipandeemia taga -- Treffneri abiturient Linda Rusalepp. yhtlasi on paljastatud "eliitkooli" keldrites toimuvad koletud eksperimendid. võin tõrvikutega rahvamasse mõõduka tasu eest juhatada neiu Rusalepa yhikatoa ukse taha, ma tean, kus see asub.

yhtlasi yks remiks vanast laulust. (enne oli "Hysteeria".) veel parandusettepanekuid? vii sisse ja levita kas või oma blogi kaudu, kui vääriliseks pead.

Olen päris nõdrameelne,
vaimust haige, vaevatud.
Käes vist päevad surmaeelsed,
vaid hauda pole kaevatud.
Unes olen ringi käinud,
linnugrippi põdenud.
Viirastusi, tonte näinud,
eluõudu tõdenud.

Refr.
Kel aru on normis, uni on hea,
kes malaariast lugu ei pea,
neid haarab kord pandeemia.
Pandeemia, pandeemia, pandeemia!

Kaks uduõrna kirjut lehma
mind rindadega riivavad.
Tunnen püssirohu lehka.
Mind raviarstid piiravad.
Mu määrdund särgi pikki käiseid
veel tõmmatakse koomale.
On hullumeel mu usk ja lootus,
mu musta elu päikene.

Refr.
Kel aru on normis, uni on hea,
kes malaariast lugu ei pea,
neid haarab kord pandeemia.
Pandeemia, pandeemia, pandeemia!

 
eXTReMe Tracker